Då var det roliga slut

Micaelas praktik är slut. Tre veckor med sällskap tog idag slut. Det är läskigt vad tiden går snabbt. men vad mycket vi har hunnit med. Skrattat, jobbat arslet av oss, uppdaterat hemsidan, redigerat, fotograferat och pratat strunt blandat med lite nytta också. Synd att Micaela precis sa att hon inte gillar att synas på bild på Internet för jag satt med en klockren bild av henne som jag hade tänkt lägga upp. Men men, jag får så lov att låta bli. Istället lägger jag upp en bild som hon har tagit på min kamera. Alltid något...

Tack Micaela för den här tiden!



Kommentarer
Postat av: Sica

Men vad bra att jag kommer lagom tajmat och fyller upp tomrummet igen ;D hihi.

2010-12-02 @ 17:02:55
URL: http://sicastyle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: