1 december och jag har fotat bebis!

Idag har jag varit hem till en lärare som jag hade under tiden jag pluggade på mittuniversitetet. Hon har en 6 månaders liten tös som fick visa sin bästa sida framför min kameralins. Det blev en hel drös med bilder och redigeringsarbetet kan börja! Det är lite extra kul när någon man känner bokar in en fotografering. Det blev självklart lite pluggsnack också vilket ledde till att jag anmälde mig till en distanskurs till våren. Men här kommer en liten sneakpeak på dagens fotografering av söta Linn i Njurunda.
Foto: Jag
Bild: Linn, barnfotografering, 101201, Njurunda
Assistent: Micaela



Kommentarer
Postat av: Sica

men åh, ögonen! Jag dör så fina! Och nyfiken i en strut på vad för kurs du sökt?! :D

2010-12-01 @ 18:34:21
URL: http://sicastyle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: