This is me

Du heter: Jennie Katarina Johansson

Smeknamn:
Jeni, siss och MissJ, vad jag vet om i allafall :)

Låt som när du är ledsen sörjer till:
Sörjer inte till låtar, lyssnar på musik som gör mig peppad igen. Just nu spelas Avenged Sevenfold - Afterlife ganska flitigt.

Beroende av:
Ostbågar, choklad, hårdrock och té

Vad tror folk om dig?
Att jag är stark.

Stämmer det?
Ja, det stämmer nog ganska bra. Har man gått igenom mycket så blir man hårdhudad. Men ibland tar känslorna över. Då gråter även jag.

Vad får du oftast komplimanger för?
Att jag är duktig på att fotografera. Och det stämmer ju ;) Något mer personligt så är det ögonen och rumpan som får mest komplimanger och min stil.



Hur imponerar man på dig?
Genom att vara sig själv.

Brukar du skratta för dig själv?
Jag brukade, det kommer nog tillbaka snart.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:
"'Ja vad roligt! :D jag hör med henne efter jobbet men det är förmodligen inga problem då dom sagt att man får ta med sig vänner :) Men vi hörs ikväll! Ringer när jag vet. Puss" - Från syrran.

Var bor du?
I mitten av landet i Sundsvall!

Trivs du där?
Riktigt bra, det är en stad i min smak!

Hur svarar du i mobilen?
Beror liksom på vem det är som ringer. "Hej" är väl vanligast i alla fall.

Vem ringde du senast? Exet.

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: "Kan du köpa med dig fiskbullar när du kommer förbi" - Farmor som ringde

 

Brukar du komma i tid: Ja, hellre väntar jag än blir väntad på.


Vanligaste färg på dina kläder: Haha, svart helt klart.

Favorit dryck på morgonen: En kopp té eller fem

När brukar du oftast gå och lägga dig: Sent. Är någon form av nattuggla.

Är du blyg? Nä, inte direkt. Mest reserverad.

 

Sysslar du med någon idrott: Nä, dåligt med det. Men har spelat fotboll, innebandy, handboll och är väldigt nära till ett medlemskap på Golds Gym. Bara det är en sport!

Är du bortskämd: Inte ens lite. När jag var yngre var jag det, men jag tjänar ihop mina egna pengar. Vill man ha något i livet får man jobba för det!

Vad gör du i morgon: Imorgon ska jag hälsa på min farmor och sen träffa kompisar i Västerås.

Vad är det värsta du vet? Lögner och bitchiga brudar. Tål dom inte.

Vad är det finaste du fått? Jag tycker allt som är gåvor är väldigt fint. Svårt att peka ut något specifikt. 

En speciell dag du minns: Har många speciella dagar i minnet. När jag tog körkortet, första gången i Sundsvall och mitt första bröllop jag fotade i Oslo är bara några.

Du samlar på: Halsband och CSI boxar.

 

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Svimma? Förmodligen köpa allt i kameraväg som jag behövde, betala av CSN lånet och må bra.

Är du musikalisk? Jag kan headbanga.



Kommentarer
Postat av: Sica

haha "jag kan headbanga". OM du kan! :D Och om inte det är musikaliskt, ja då vet inte jag ;P haha. du är bäst.

2010-08-24 @ 15:03:46
URL: http://sicastyle.se
Postat av: Anonym

Det är så många andra bloggare som har såna lisor, men de är alltid lika intressant att läsa dom =)

2010-08-24 @ 17:16:10
URL: http://sannedinesen.blogg.se/
Postat av: janika

jag saknar dig!

2010-08-24 @ 21:03:10
URL: http://ahooooo.blogg.se/
Postat av: dorion

åh, ditt första bröllop i osla, det kmr jag ihåg. känns som det var jättelängesen fast ändå inte. saknar dig! och får så dåligt samvete att jag inte har tid att umgås med andra än jobb och familjen hemma... tjejkväll nån dag kanske?

2010-08-24 @ 21:05:27
URL: http://www.daredesign.se
Postat av: Anneli - A'la Foto

Vad roligt att läsa lite fakta om dig bakom....nu har jag lärt känna dig lite mer och det känns kul!

Man kanske skulle göra något liknande själv....vem vet!



2010-08-25 @ 16:27:06
URL: http://alafoto.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: