Ny vecka, nya tag

Det blir inte alltid som man tänkt sig och en oväntat förkylning satte snabbt stopp för mina planer i helgen. Efter Cajsa och Magnus bröllop var jag helt slut och hamnade i soffan tillsammans med Jeny och Madde. Slukade massa té och tog igen förlorad tid. Madde har haft lyxen att vara utomlands i två veckor. Så kräftskivan får vänta till en annan gång.

Idag är det måndag, ny vecka och allt. Dags för nya tag. Jag har bestämt mig för att bli frisk och har dukat upp med bafucin, té och näsdukar. Efter lunch åker jag och Helena ut till Alnö för ett företagsuppdrag. Tills dess ska jag redigera bilder och bränna ut en CD.

Nu ser jag framåt...


Foto: Jag


Kommentarer
Postat av: Sica

Det gör du rätt i! Och vilken passande bild!

2010-08-16 @ 11:32:47
URL: http://sicastyle.se
Postat av: Emmsan

på onsdag vännen <3

2010-08-16 @ 17:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: