It´s written on a paper

Okej, jag har inte alls fått så mycket gjort idag med bloggen som jag tänkte. Istället har jag varit till min blivande lägenhet för att skriva på kontraktet med blandade känslor. Mitt största köp hittills och den är värd varenda öre. Den 1:a september har jag en ny adress och det blir fjärde gången som jag flyttar här i Sundsvall. Förhoppningsvis den sista lägenheten jag kommer bo i.

Jag vet inte riktigt hur jag ska känna än. Mamma kallade den för mitt livs köp. Jag är glad att jag fick den lägenheten jag ville ha men samtidigt blir jag ständigt påmind om att det inte var mitt eget beslut. Det är svårt att balansera glädje med hjärtesorg. Men allt ordnar sig, det gör det alltid. Nystart.

Ikväll spenderar jag fredagen framför tv:n med film och sällskap av Helena. Vilket betyder tjejkväll, tjejsnack och så självklart en vovve. Perfekt.

Allt annat får helt enkelt vänta.


Kommentarer
Postat av: Sica

Det kommer bli så bra, så bra :) Och mami har rätt. Det är ditt livs köp! Det är din.

2010-08-06 @ 23:10:33
URL: http://sicastyle.se
Postat av: FELICIA VARGAAS

fin blogg du har! kolla in min :)

kram

2010-08-07 @ 14:33:09
URL: http://vargaas.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag skickar iväg en kram för att livet är sådär dumt ibland. Men jag är övertygad om att det kommer bli jättebra tillslut. Kram.

2010-08-07 @ 20:47:48
URL: http://kameralins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: