Fredagsmys

Dagen har varit lång och mina händer ömmar efter en hel del bärande av hyllor hit och dit. Jag har hamnat i huvudstaden efter en sväng förbi Dalarö där det bjöds på tårta och samtal om livets (o)viktiga ting. Min fredagsöl står bredvid och snart ska jag bädda en soffa som agerar säng till mig i helgen. Imorgon väntar en plåtning hela dagen och festligheter på kvällen så bilder kommer troligen komma upp på söndag. Orkar ni inte vänta tills dess?

Följ mig på twitter. Där kommer jag uppdatera med bilder och text under morgonens plåtning!



Kommentarer
Postat av: GINA (fotoblogg)

jättefina bilder i headern och i menyn på höger sida! du är bäst! kolla gärna in min blogg! :)

2010-08-28 @ 20:47:46
URL: http://fotografgina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: