Viktoria III

Jag blev väckt av att min rocker ringde. Alltid lika mysigt att få höra hans röst på morgonen. Nu har jag tagit plats framför nyhetsmorgon och ska kickstarta dagen med plugg. Bloggen startar dock dagen med en helt underbar bild på Viktoria. Det är nog omöjligt att välja ut en favorit, men den här sticker ut lite mer än dom andra tycker jag. Jag har även lagt upp några på hemsidan, där hittar ni även bilder på Paulina.

Foto: Jag
Smink & Hår: Dorion
Modell: Viktoria
Assistent: Elin
Utrustning: Canon Eos 5D + 70-200mm 2,8L USM + reflexskärm silver/vit 107cm



Kommentarer
Postat av: Ramnäs-Eve

Helt underbar bild!

2010-04-27 @ 11:04:32
Postat av: Sica

Förstår att det är svårt och välja någon favorit från den här plåtningen. Det kallas grymt jobb!

2010-04-27 @ 20:02:09
URL: http://sicastyle.se
Postat av: Ida

vackra bilder, gillar ljuset och färgerna ihop med gitarren!

2010-04-27 @ 23:27:39
URL: http://loveletterpapercuts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: