Porträttfotografering - Paulina

Jag har precis kommit in efter en timmes porträttfotografering med Paulina mitt i city här i Sundsvall. Det var minst sagt en skitkul timme! Paulina är en riktigt skön brud och mitt intryck av henne är att hon gör som hon vill, säger vad hon vill och lever i nuet. Fullt engagemang blandat med en hel del humor och mycket skratt blev våran timme bland det roligaste och bästa jag gjort! Kameran älskar Paulina och Paulina älskar kameran. Perfect match ;)

Jag har en hel del jobb framför mig nu kan man ju lugnt säga :)

Foto: Jag

Modell: Paulina Allberg

Utrustning: Canon Eos 5D + 70-200mm 2,8L USM



Kommentarer
Postat av: Sica

Din bästa timme? :D Wow, det ska bli kul och se fler bilder :D Kul med stan som miljö!

2010-04-07 @ 17:54:10
URL: http://sicastyle.se
Postat av: Matilda

sjukt snyggt! :)

2010-04-07 @ 22:43:48
URL: http://mahuldan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: