shoppa loss!

Jag fick vakna upp brevid min rocker imorse och det finns inge bättre än att se sin bättre hälft det första man ser när man vaknar :) Dock har han nu åkt iväg till Jämtland och ska spendera helgen med sin familj vid deras stuga. Så jag och Emanuel tog en sväng till Birsta där jag fick shoppa loss lite! Men inga kläder eller skor, inget smink eller hårprodukter. Jag tycker det är extremt kul att köpa nya saker till mitt företag och det var de jag gjorde! En sprillans ny extern hårddisk på 1TB (1000gb) Bara det bästa är bra nog åt mig så det blev en Maxtor som får göra min tidigare Iomega (500gb) sällskap då den börjar bli full. Några DVD skivor fick följa med hem också, man kan aldrig få för mycket tekniska grejjer :D

Externa hårddiskar är ett måste för att undvika att jag förlorar mina bilder. Det är inte kul att försöka förklara för kunden att dennes bröllopsbilder är borta på grund av att datorn kollapsat. Tack och lov har jag inte behövt göra det! Jag köpte min Maxtor 1TB på Elgiganten och den kostade 1295 kr.


Foto: Jag
Bilder: Mina externa hårddiskar



Kommentarer
Postat av: zaida

bra kvalité du har på bilderna, vad använder du för kamera? :)

2009-09-04 @ 17:00:53
URL: http://zaida.devote.se/
Postat av: Sica

Haha det är så kul att vi är så olika med shoppingen siss ;P Men jag kommer ju börja bli som dig nu, och shoppa grejjer till mitt företag. Nu äre dags att sätta igång!

2009-09-04 @ 17:51:00
URL: http://sicastyle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: