Fota dop

Idag är vi, från motsats till igår, uppe tidigt. Duschad, sminkad och frukosten på bordet innan klockan slagit nio. Jag och min rocker ska följa med systern och en kompis på en marknad innan vi fortsätter till hallsta där vi ska gå på dop, varav jag ska fota hela kalaset :) Föräldrarna till den lille är våra barndomskompisar så det ska bli himla roligt! Bilder dyker upp ikväll eller imorgon! Igår hade vi närkontakt med ett vilt djur, kan ni gissa vilket? :) Bilder från det kommer också upp senare! Ha en fin lördag så hörs vi senare!


Kommentarer
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

jo det finns så jag tänkte gå och kolla idag om vi har tid.

haha drömde att det gick sönder helt framför ögonen på mig :P läskigt



roligt med dop och spännande med djuret =)

2009-09-26 @ 09:32:28
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Sica

Jag vet vilket djur! :D

2009-09-27 @ 11:54:50
URL: http://sicastyle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: