Mail från läsare

Jag tycker det är himla roligt när ni läsare mailar så fortsätt gärna med det! Jag har fått in frågor om praktikplats hos mig, vilket jag tycker är väldigt kul att intresset finns! Men jag arbetar inte som fotograf heltid utan jag studerar heltid och fotar vid sidan av. Vilket leder till att det inte blir så många plåtningar. Men till våren tar jag min examen och då planerar jag att köra fullt ös på företaget så kom gärna tillbaka då!

För er som inte vill vänta till våren utan vill lära er mer om fotografering så kan ni gå en kurs hos mig. Den håller på 1-2 timmar beroende på hur många som är med och kostar 200kr/person. Då får ni även tillfälle att få svar på precis det ni undrar över samtidigt som jag förklarar ingående om inställningar, komposition, utrustning och vad man bör tänka på.

Maila: [email protected] och märk rubriken med fotokurs. Datum och plats kommer vi överens om tillsammans.


Foto: Matilda
Bild: Jag fotar Åsa. Från fototräffen i Gävle, 090905



Kommentarer
Postat av: Matilda

underbar blogg du har;)

2009-10-14 @ 15:21:15
URL: http://matehilda.blogg.se/
Postat av: Sica

behöver jag säga det igen? Ja. Jag är så sjuuuukt stolt över dig! Nu när du börjar lära andra! :D

2009-10-14 @ 18:11:43
URL: http://sicastyle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: