Jag vet att det är lågt att be, men jag skiter i det

Jag är då en riktig motpol mot vad det flesta är. Det som andra avskyr, älskar jag. Det någon tycker är rätt, tycker jag är fel. Det som någon tycker är logiskt, ser jag inte alls som lika självklart. Det som alla pratar om, ignorerar jag totalt. När alla vill ha en "fin-bild-kommentar" så får dom höra min riktiga åsikt. När en vän ber om råd, så får dom höra sanningen. När någon kör med en vit lögn, kör jag med ärlighet. När någon vänder andra kinden till, vägrar jag att bli trampad på. Ja ni fattar. För tillfället sitter jag och lyssnar igenom Caroline Af Ugglas på spotify, under tiden som jag redigerar tuffa bilder på Moa och har hårdrock i blodet. Finner du fem fel? Det gör inte jag.


Foto: Jag
Modell: Moa
Smink & hår: Dorion
Assistent: Matilda



Kommentarer
Postat av: Matilda

det ska vara att man är annorlunda och inte tycker precis som alla för det gör en unik :) jag känner precis samma sak! du är inte ensam! keep up the good work my darling friend :)<3

2009-10-05 @ 08:28:44
URL: http://mahuldan.blogg.se/
Postat av: Veronika

Vilka underbara bilder du har :D

2009-10-05 @ 10:30:30
URL: http://veronikascrib.blogg.se/
Postat av: Sica

Jag känner igen mig en hel del i det där du skriver. Vi kanske är släkt på nå vis?

2009-10-05 @ 21:09:37
URL: http://sicastyle.se
Postat av: Anneli

Jag gillar din beskrivning av dig själv och känner såå igen mig i det! Jag har alltid känt mig tvärtom! Det är tufft att vara sån men jag är sån! När jag mår bra så känner jag mig stolt över det! När jag mår sämre vill jag bara vara en i mängden...en som är som alla andra...som följer strömmen! Men jag är inte det...och jag kommer aldrig bli det! Och jag gissar att du inte kommer bli det heller så det är bara att njuta av det!



Ta tillvara på din gåva..för jag anser det vara en gåva!!



Det är en snygg bild och jag bara älskar bakgrunden! Riktigt snygg miljö ni fått tag i! :O)))



Ha det fint!

2009-10-06 @ 00:33:42
URL: http://alafoto.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: