Söndagsvila i solsken

Helgen har gått för fort. Min rocker har åkt till Stockholm för att jobba och själv sitter jag i en alldeles tyst lägenhet och väntar på att solen ska gå ner så man får krypa ner under täcket igen. Tröttheten tar ut sig själv efter helgens äventyr. Utgång i fredags efter lite rockband och trevligt sällskap. Lördagen bjöd på fint kvällsväder och grillning som slutade med lite allmänt löst folk här och var och alllmänna diskussioner. Dagen i ära, slutet på helgen, har jag spenderat ute på landet på en altan och ätit grillat. Några skott avfyrades också och jag vill nog erkänna att jag börjar bli lite bättre med att sikta rätt. Nu ska jag fördjupa mig i photoshop och redigera lite gravidbilder. Resultatet kommer att visas när paret har fått sett bilderna. Men det är värt väntan :) Ni får se en bild från min och Dorions plåtning istället ;)


Foto: Jag
Modell och mua: Dorion Chang


Kommentarer
Postat av: Sica

jag vet inte om jag tycker att det känns särskilt tryggt att du fortsätter med det där .. skyttegrejjset..

2009-05-24 @ 22:43:27
URL: http://sicastyle.se
Postat av: a g n e s [ f o to & v a r d a g ]

vilken häftig bild



jag har förresten en fototävling på bloggen som du kanske vill ställa upp i? temat är sommar. :)

2009-05-25 @ 20:54:57
URL: http://jagagnescecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: