Paint the world in colours

Även om skärpan inte är glasklar så gillar jag bilden, den ser ut lite som en målning tycker jag :)


Foto: Jag


Helgen har dragit förbi en aningen för snabbt men jag har haft en riktigt fin helg. Imorgon är det sista veckan på praktiken. Tio veckor har gått riktigt fort och det är med delade känslor som jag inleder sista praktikveckan. På ett sätt längtar jag tillbaka till skolbänken, men å andra sidan inte. Kontakter, riktiga arbetsuppgifter och mycket nytt att lära har gjort att jag trivs på kontoret på kyrkogatan. Kanske kommer man hamna där igen? En sak är i alla fall säker. Det hade inte varit desamma om inte Lulu hade varit där :)



Kommentarer
Postat av: Siss

Och jag har sista arbetsveckan ! wohoo. Countdown!

2009-03-23 @ 09:33:23
URL: http://sicastyle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: