home sweet home

Nästan precis hemkommen och inlindad i en poncho med en kopp kamomillté i ena handen och choklad i den andra. Det är såhär jag avslutar min torsdagskväll. För att kort summera dagen så har den bestått utav föreläsningar, god mat, debatter, några koppar té, fruktsallad, snabb hälsning på Lulus kompisar och roliga citat, för att nämna ett från en väljare 2006; "Politiker är som duvor, är dom i din nivå så äter dom ur handen på dig, men är dom ovanför dig så skiter dom på dig"  Kunde inte ha träffat mer rätt än så :P


Foto: Jag
Bild: Rörelse i Stockholm



Snart är det dags att nanna kudden. Imorgon är det sista dagen på praktiken och vi har värvning av studenter på schemat. Klockan 9 - 13 står jag och Lulu redo i cafeterian på mittuniversitetet för att jaga lite studenter till att gå med i Norrlandsförbundet. Hejja, hejja!



Kommentarer
Postat av: Sica

haha, skönt citat. :P Lycka till med värvningen! På dom ba!

2009-03-27 @ 14:11:43
URL: http://sicastyle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: