Leveransklart

I skrivandets stund så har jag precis skickat efter några framkallningar och bränt ut en CD med bilder som ska levereras till paret jag fotade gravidbilder åt för två veckor sen. Jag är väldigt nöjd över resultatet där jag redan har visat några bilder ifrån. Den här har jag ändrat bakgrunden på, då jag fick en förfrågan om det skulle se konstigt ut vid håret när man ändrar färg på bakgrunden i efterhand. Ja, bedöm själva, jag tycker då inte det ser konstigt ut :) Bakgrunden är från början brun men efterbehandlad i photoshop till grå.


Foto: Jag


Kommentarer
Postat av: Sica

vid håret? Ja, ge mig ett förstoringsglas så ska vi se om jag kan se något konstigt där?



Bilden är som alla andra med dom här personerna himla mysig. Jag tycker nog allt det var din bästa gravidbils-plåtning hittills faktiskt :)

2009-06-12 @ 17:40:54
URL: http://sicastyle.se
Postat av: NINA

Om du sätter modellerna lite längre från bakgrunden så slipper du skuggor. Om du samtidigt har kortare skärpedjup så slipper du alla väck på bakgrunden.

Mysig bild! :)



//Nina

2009-06-13 @ 11:57:46
URL: http://volvos60.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: