I slutändan på helgen

Även om jag har sommarlov så jobbar fortfarande min rocker och han har precis gett sig av för att jobba en vecka i Stockholm som vanligt. Själv sitter jag och avnjuter lite metallica videos genom tiderna och minnen från globen kommer krypandes tillbaka. Vilket även påminner mig om att jag inte lagt ut nånting från konserten. Så nu, när jag väl är inne i mitt Metallica stim så passar jag på att bjuda på ett kort klipp från den finaste låten som även sitter inprintad i nacken. Nothing else matters. Eufori!



Söndagen har bjudit på en hel del regn men även en smak av sommar i form av jordgubbar med grädde. Resten av kvällen kommer gå åt till några koppar té och La ink. Suget efter fler tatueringar blir allt starkare och inom en kort framtid sitter det en eller två till på kroppen. Det kan ni ge er på!


Kommentarer
Postat av: ღ DesignByMilly ღ

Kikar förbi..

och önskar dig en underbar kväll!



Kram Milly ღ

2009-06-14 @ 23:30:20
URL: http://designbymilly.blogg.se/
Postat av: Sica

Och jordgubbar och grädde. Fan vad mums!!

2009-06-15 @ 19:12:51
URL: http://sicastyle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: