Smygtitt från bröllopet

Idag vigdes Elaine och Magnus. Cermonin var bland det finaste jag sett och när låten "aldrig ska jag sluta älska dig" framfördes av en mycket begåvad 17-årig tjej var det inte bara bruden som kämpade med gråten i halsen. Jag var inte långt ifrån tårarna själv. Otroligt vackert bröllop och när vi sedan fotade porträttbilderna både inne i den fina kyrkan och vid ruiner så kom jag hem med över 500 bilder och jag kommer minnas alla känslor om och om igen för varje bild jag går igenom. Tack Elaine och Magnus för att jag fick äran att vara med på eran stora dag.


Foto: Jag
Bild: Från bröllopet Selångers kyrka, 090725


Kommentarer
Postat av: Sica

åh vad jag längtar efter att få se mer av det där bröllopet när du beskriver det som så vackert!

2009-07-26 @ 18:42:33
URL: http://sicastyle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: