Mitt i helgen

Jag slänger in ett hastigt hopp plock i form av ett inlägg såhär på lördagseftermiddagen. Jag ska snart iväg och fota ett bröllop och jag hoppas att regnet håller sig borta även om molnen utanför ser tunga ut. Annars spenderar jag helgen med nära och kära och har även bokat in en till bröllopsfotografering :) Sen har även tidningen Bröllopstrender kommit ut där jag och Dorion köpte en annonsplats i. Nu hoppas vi på att telefonerna ringer ännu mer :) Såhär ser det ut! Ni som bor i Västernorrland får köpa den nu! :D


Foto: Jag med digitalkameran


Kommentarer
Postat av: Sica

åh vad kul att få se tidningen siss :D telefonen kommer med all säkerhet att börja ringa ännu mer nu, annars är folk dumma :P

2009-07-25 @ 14:27:56
URL: http://sicastyle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: