Hemfärd

Idag är dagen då jag ska bege mig hem till Sundsvall igen. Jag avslutade min vistelse med parkhäng och träffade nya människor som var himlans trevliga, även några ansikten från förra sommaren var med! Planerade också in två parfotograferingar till nästa gång jag återkommer. Det ser jag fram emot! Sen har jag även blivit lite bortskämd med min rockers sällskap då vi befinner oss i samma stad kan vi ses även på vardagarna. Me like! Jag har fyllt ett minneskort så ni kan räkna med bildregn senare ikväll. På återseende!


Kommentarer
Postat av: J o h a n n a - Inredning & pyssel

Svar: Vi får se hur det blir. Just nu är motivationen för att blogga inte den bästa, men kanske kommer den tillbaka snart igen. Det är ju så, man har lite upp och ned vad gäller motivation. Tack för de snälla orden!

2009-07-30 @ 12:19:40
URL: http://inredning.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: