Bloggtips - Jenny Sun

Jag läser inte så många bloggar i överlag då jag inte har tid till det längre. Men några återkommer jag ändå till - främst fotobloggar. För några dagar sen trillade jag in på Jenny Suns fotoblogg och fastnade direkt. En fotograf från Australien som verkligen kan det där med foto. Jag brukar inte heller tipsa om andra bloggar men den här får ni inte missa! Bröllop och porträtt är hennes specialitet och fotar du nått av det så gå in och kika. Hennes bilder är heeeeelt fantastiska. Inspiration så det skriker om det!

Ni hittar hennes blogg här!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka fina foton!

2009-07-16 @ 11:21:10
URL: http://mariasplace.blogg.se/
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

haha ja men om man jämt får kommentarer så måste man försvara sig :P fast det där var ganska ironiskt skrivet ändå



kul med bloggtips =)

2009-07-16 @ 14:05:04
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: