Stockholmsresa

Jag har en aningen spontan Stockhlms resa nästa helg. Inget som är hundra bestämt ännu. Men det lutar åt det hållet. Därav kommer jag kasta ut eventuella sista minuten priser för er som bor i Stockholm. Så håll utkik så kommer mer information när allt är bokat och klart :) Sen blir jag lite ledsen i ögat när tre personer strykit mig från deras bloggkoll lista :/ Vad är det ni vill ha mer utav för att stanna? Självklart får ni andra också tycka till! Hit me :)


Foto: Jag
På bild: Dalarö i Stockholm


Kommentarer
Postat av: Emma

nej, men jag är ju inte här i stockholm då ska åka iväg!!! Buu:(

Vet du om du ska åka hit någon mera gång under våren?

Kram

2009-01-25 @ 17:25:32
URL: http://princessemma.blogg.se/
Postat av: Maria

jag blir ocksa besviken nar folk tar bort mig :P borjar kika igenom de senaste inlaggen for att hitta ledtradar haha

2009-01-25 @ 17:57:01
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: