Söndag

Min siss ringde och väckte mig vid elva och beklagade sig över att hon var för hungrig för att sova och för trött för att äta. Då har man problem. Hon tyckte jag kunde lösa dom över telefonen sådär. Efter elva minuters meningslöst snack så var hon redo att somna om, medans jag själv, såklart, inte kunde somna om. Tack siss. :P Så för att fördriva den här morgonen så har jag tittat igenom lite bilder på Bonaparté och Mika, det finns så många på min dator som bara måste upp i bloggen :) Den här är en av dom. Söta Bonaparté :)


Foto: Jag
På bild: Bonaparté


Kommentarer
Postat av: Siss

Haha, men .. du hjälpte mig ju faktiskt! Magen slutade ju kurra så jag kunde somna sött ^^ så tack själv sissen :D Och bilden är lovely!

2009-01-18 @ 14:25:20
URL: http://sicastyle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: