Rockband!

Igår kväll ringde telefonen lite spontant sådär. Jag blev inbjuden till att lira lite Rockband och dricka öl. Inget en Jeni tackar nej till direkt. Första gången jag spelade Rockband och jag ägde alla andra på trummorna, haha :D Blev även lite spel med sån där grej som man får stöt utav om man inte trycker i tid. jag visste inte att jag kunde göra kullerbytta fortfarande, meeeeeen det kunde jag! Haha. Vid tolv drog resten ut på krogen och jag drog hem. För det är nämligen så att Jeni har suttit i skolan hela dagen sen tio imorse. B-uppsats är satans påfund! Det är fan tur att gruppen jag jobbar med är så härliga att umgås med så lite lekstuga då och då livar upp det hela :P



Kommentarer
Postat av: S o f i e

oooh fan va kul :D. jag vill också spela rockband :D. försöker övertala johan att han ska köpa det ^^.

2009-01-03 @ 19:16:10
URL: http://pictureperfect.blogg.se/
Postat av: Siss

Vad roligt siss :D att dom ringde lite spontant sådär :D

2009-01-04 @ 17:00:56
URL: http://sicastyle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: