Stålkvinnan

Nyopererad med beodran att vila (inga följdfrågor här tack), tillbaka på praktiken efter en vilodag, full fart 8 timmar, på väg hem bärandes på väska, kamera och två tunga kassar, tunna vantar och fingrarna fryser till istappar, för att inte tala om backen from hell och telefonen i byxfickan ringer. Av med vantar och svara, lägga på och börja gå igen. Se vacker solnedgång och självklart måste jag stanna, ta av mig vantarna igen för att ta kort. Börja stapla mig uppåt igen och har ingen känsel i händerna längre, yr och illamåendes når jag fram till min dörr. Låser upp, går in och släpper allt ur händerna. Imorgon sätter jag mig på tåget för att deltaga i en två dagars konferens, kommer till Sundsvall på fredag tio i fyra, tio över fyra sitter jag på tåget till Västerås för att fota bröllop på alla hjärtans dag. Ni kan börja kalla mig stålkvinnan närsom helst nu, när som helst.


Foto: Jag
På bild: Stålkvinnan a.k.a Jeni


Kommentarer
Postat av: Siss

WOW! Jag är syster med självaste stålkvinnan! Sweet. ;)

2009-02-11 @ 17:11:22
URL: http://sicastyle.se
Postat av: S o f i e

shit jag fattar inte hur du pallar ^^. jag blir typ gnällig bara jag tänker på att gå ut i kylan :P



i know :D. jag försöker övertala honom till o satsa på att bli modell men han vägrar :P. Han har ju typ perfekt längd och storlek och allt :D.

2009-02-11 @ 17:50:32
URL: http://pictureperfect.blogg.se/
Postat av: amanda

gud så roligt :-) avis blir jag! var själv på kiss i somras, och hade köpt biljett till whitesnake. men hade ej råd för biljett till sthlm när stunden väl var inne.. så ja, det suger verkligen att vara fattig student! :-)

2009-02-11 @ 18:09:07
URL: http://amandaberggren.blogg.se/
Postat av: Chris

You go girl.

2009-02-11 @ 21:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: