Pepp pepp!

Just nu sitter jag hos min syster och peppar inför bröllopet. Om en timme åker vi mot kyrkan, än så länge känner jag mig rätt lugn. Jag har mina idéer i huvudet och jag tror det kommer bli riktigt bra! Angående min syrrans inlägg nedanför så hade hon helt rätt. Jag satt i en lägenhet i hallstahammar bland fulla människor men sjöng inte allsång utan skrattade mest åt dom andra :P Men vid den tidpunkten hon skrev så satt jag fortfarande på resande fot och min bärbara dator har kraschat. Damt it. Har jag otur blir det inge bloggande förrän jag kommer tillbaka till Sundsvall. Men då dyker det upp desto fler bilder :) Håll en tumme för mig idag :)


Kommentarer
Postat av: Erik Keding

Är helt säker på att bilderna kommer att bli grymma som vanligt.



Stackaren att din laptop brakade ihop. Inte bra alls ju!

2009-02-14 @ 12:03:53
URL: http://karatehummer.se/erik
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

lycka till darling =)

2009-02-14 @ 14:13:19
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: