Gästbloggare Sicastyle

Heeeej! Det är jag! Inte Jeni alltså utan hennes tvillingsyster Sica! Ja, för ni visste väl att hon hade en tvillingsyrra? va va va? Om inte så lär man sig något nytt varje dag, sägs det ju.

Jeni ringde mig nämligen, hon var i nöd. Hon bad mig komma på en ursäkt till varför hon inte har bloggat nått idag. Jag sa åt henne: Skyll på datorn. Hon sa: Fan vad smart! Jag skyller på datorn, vi säger att den är helt död. Kapoff. Så beslutade vi att så var fallet. Men sen kom jeni på (det är hon som är den smarta av oss) att det är ju inge vidare bra att hon skriver att hon inte kan blogga för att datorn är död, eftersom att det förmodligen avslöjas iomed att hon skriver det inlägget. Mhm.

Så, jag fick helt enkelt ställa upp för syrran, logga in på hennes mail, sno hennes lösenord till bloggen och sen skriva den här briljanta bortförklaringen å hennes vägnar.

I själva verket sitter hon nämligen i en lägenhet någonstans i hallstahammar (våran hemstad ni vet) och sjunger allsång med ett gäng packade människor av alla sorter. Hon orkade bara inte med er idag. Ville ha lite space, liksom. Men som sagt. Om någon undrar varför hon inte har bloggat idag så är det datorns fel. Yes så då har vi rett ut det! Mission Accomplished!

Såhär ser Jenis tvillingsyrra ut i detta nu! Alltså jag. Och om ni klickar på bilden kommer ni till min härliga blogg!


Kommentarer
Postat av: dorion

haha. underbart inlägg :)

2009-02-13 @ 23:22:49
URL: http://www.nogg.se/tjockis
Postat av: Erik Keding

En kraschad dator är ingenting man skojar om. Det är som en nära vän som lämnat en. Ja herregud. Snacka om okänsligt ;)

2009-02-14 @ 12:05:23
URL: http://karatehummer.se/erik

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: