Återhämtning

Idag är jag hemma och vilar. I övrigt brukar jag inte vara den som stannar hemma för länge, jag blir snabbt rastlös. Men ibland måste man nog stanna upp och lyssna på omgivningens råd också. Så min dag kommer bestå utav lite småsysslor som städning, tv-tittandes och lite småpyssel. Vädret är vackert så jag ska nog ge mig ut att fota lite också. Bröllopsbilder kommer nog dyka upp, det är många som ännu inte visas och jag håller på för fullt att ladda upp till nästa :D På självaste alla hjärtans dag! Det blir kanon! Den här bilden gillar jag, bruden ser ut att stå i sina egna tankar, men man ser ändå vart hon befinner sig och att hon inte är ensam trots allt :)


Foto: Jag
På bild: Bruden Jonna från bröllopet i Härnösand


Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

Tack hun :D

2009-02-10 @ 13:58:22
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: