gårdagskvällen

Det blev en riktigt trevlig kväll igår. Många nya ansikten, varav en italienare som bodde en bit ifrån Milano (en pik till dig maria :D) Två holländare och en till som jag inte minns vart han kom ifrån. Utbytestudenter :) Trevliga hela bunten och pratade riktigt bra engelska så man fick ju finslipa lite på den själv :P Men jag förbannar Annikas mega stora vinglas då man dricker mer än vad man tror. Så det blev ingen utgång för min del, men jag hade det bra ändå :) Tänk att ett leende kan ge så mycket värme, det är fint.


Foto: Jag
På bild: Glad Jeni :)


Kommentarer
Postat av: Siss

auw, sööötis :D Hur mycket hårdrockare du än gör med ditt ansikte så kommer alltid din charmiga, söta och oskyldiga sida lysa fram =) Och jag är glad när du är glad siss! Bästa du. Men, hade du inte med dig kameran igår? Jag som ville se tokiga festbilder ^^

2009-02-01 @ 18:03:00
URL: http://sicastyle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: