Jenis 2009

Då jag redan sammanfattat mitt år som företagare så tänkte jag passa på att sammanfatta mitt år som privatperson också! Det är ju faktiskt två helt olika personer i samma person!

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja, jag blev sambo, 1/9 - 09 ♥

Höll du några av dina nyårslöften?
Ja, det var ganska enkelt, jag hade inga.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja, två par blev föräldrar!

Dog någon som stod dig nära?
Nej.

Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
En större lägenhet åt mig och min rocker.. :P

Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
Dagen jag träffade min rocker, när det blev vi och när vi flyttade ihop

Vad var din största framgång 2009?
Jaaa, då jag skulle köra som privatperson så blir det nog att bli sambo!

Största misstaget?
Tvivla på mig själv

Bästa köpet?
Förutom kameraprylar då så mina snygga tatueringar!

 

Vad spenderade du mest pengar på?
Min laptop

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Att få vakna bredvid min rocker ♥

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Rätt så omöjligt eftersom alla låtar kommer följa med till nästa år, och nästa och nästa..

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare året?
Väldigt mycket gladare!

Vad önskar du att du gjort mer?
Provat på nya saker

Blev du kär i år?
Mest! ♥

Största musikaliska upptäckten?
Bruce Springsteen, Iron Maiden och Volbeat. Några som jag hört enstaka låtar av tidigare men som verkligen körde fast iår!

Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Ja!

Något du önskade dig men inte fick?
Nej, det var en bra dag!

Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Fikade med närmaste vännerna här i Sundsvall

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Skulle vara ekonomin under sommaren då, men det gick ju bra ändå!

Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Hårdrock!!

Vad fick dig att må bra?
Människorna som finns runt omkring mig

Vem saknade du?
Vänner, familj och min rocker, inte alltid kul att bo långt ifrån eller ha en sambo som bara är hemma på helger.

De bästa nya människorna du träffade?
Ja, bilderna får tala för sig själva!

 

 

 



Kommentarer
Postat av: Sica

Har du gjort en sån här för företaget också? Nått jag missat?

2009-12-29 @ 17:54:30
URL: http://sicastyle.se
Postat av: Matilda

trodde jag skulle få vara med "De bästa nya människorna du träffade?" men icke ;)

2009-12-29 @ 22:55:12
URL: http://mahuldan.blogg.se/
Postat av: Fotograf Missjeni

Matilda: Aw!! Du är ju den bästa assistenten jag träffat och en himla god vän! Det vet du ju :)

2009-12-30 @ 11:06:11
URL: http://jeni.blogg.se/
Postat av: Matilda

svar: thihi, vad söt du är! :D taaack! <3

2009-12-30 @ 11:13:53
URL: http://mahuldan.blogg.se/
Postat av: malinhee - fotobloggen

ska vi följa varandras bloggar genom bloglovin? :)

2010-01-02 @ 18:36:42
URL: http://malinhee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: