Jeni i ett nötskal

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 – vad står där?
“[...]känna smakerna av surt och bittert väkdigt väl. Katter är vanedjur[...]”

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
En soffa.

3. Vad var det senaste du såg på tv?
Fear factor är på tv i bakgrunden

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
halv sex. (äsch, tio över fem)

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Tvn, musik från radion, mamma som lagar mat i köket. 
6.När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Tidigare idag, pulsade i snön.

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
Läste syrrans blogg.

8. Vad har du på dig?
Jeans, syrrans tröja, t-shirt och varma strumpbyxor och strumpor.

9. Drömde du något inatt? I så fall – vad?
Jag drömde något men minns inga detaljer just nu.

10. När skrattade du senast?
Jag skrattar jämt.

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
ljusstakar och tavlor

12. Har du sett något konstigt på sistone?
Det är mer snö i Stockholm än i Sundsvall. Det tycker jag är konstigt.

14. Vilken var den senaste film du såg?
Film och film, en livekonsert med Bruce Springsteen 

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Rätt så mycket...

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Jag har varit väldigt nära att dö flera gånger.

17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Få slut på krig och våld 

18. Tycker du om att dansa?
I like to move it!

19. George Bush?
Nja?

20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Jag gillar många namn så det får bli en trevlig överaskning den dagen det blir aktuellt.

22. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Jaa, det har jag ju gjort så det kan jag göra igen!

23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Nää men jag tror ju inte på Gud och hans pärleport.



Kommentarer
Postat av: Siss

haha. Visst var det ett trevligt tidsfördriv? :P

2009-12-20 @ 18:01:05
URL: http://sicastyle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: