evig kärlek

En bild från bröllpet jag fotade igår.


Foto: Jag
Bild: Från Helena och Henriks bröllop, 090801, Alnö


Brudparet var väldigt trevliga och Helena var vacker som en dag i sin klänning. Jag är i full färd med att gå igenom bilderna och är väldigt nöjd med dom. Vi byggde en liten hemmastudio då det regnade utanför när vi skulle ta porträttbilderna, man tager vad man haver :) I veckan blir det mycket jobb. Elaine och Magnus album ska göras klart och sedan skickas tillsammans med skivan. Bilderna på Mira ska bli klara och så dessa bilder. Sen har jag fler fotograferingar i veckan. Härligt med mycket att göra :D Och tack för era fina kommentarer!! Jag blir helt varm i hjärtat :)


Kommentarer
Postat av: Anders Thorsell

Tjena.

Det blir 3 bröllop i år. Februari, augusti och september. 10 ifjol.

Men när regnet störtar ner som igår så blir man ställd och less. Nu ordnade det upp sig till slut. Pust!

2009-08-02 @ 22:40:18
URL: http://andersthorsell.blogspot.com/
Postat av: sica

Åh vad roligt med en fullspäckad vecka! Hejja Hejja! :)

2009-08-03 @ 11:22:25
URL: http://sicastyle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: