5 things you didn´t know

Maria listade fem saker som hennes läsare inte visste om henne, så jag ville också göra det :) I vanliga fall försöker jag hålla bloggen opersonlig, men ibland avslöjar jag lite detaljer om livet, även för er. (Så detta är alltså riktat till mina läsare, inte till mina nära och kära som redan vet allt om mig ;) )

1. Jag valde att stå på helt egna ben när jag startade företaget. Inget starta eget bidrag, ingenting. Företaget har jag byggt upp från grunden själv. Med undantag på hemsidan som jag fått tacksam hjälp från en god vän.

2. Jag har bott tillsammans med min rocker sen början av sommaren och den 1:a september blir vi sambos, även på pappret :)

3. Jag har (nästan) alltid blåmärken någonstans. Klumpigare människa får man leta efter. Dörrar, stolar, sängben och andra möbler råkar ofta ut för min klumpighet. Klantig, men alltid glad :P

4. Jag är ganska säker på att jag har en katts nio liv, då jag vid 23 år redan förbrukat tre av dom. Ta vara på varje dag till fullo har blivit lite av min grej.

5. Jag brukar inte öppna mig för människor som inte står mig nära. Tillit är något man måste förtjäna.


Foto: Jag
Bild: Jaaaaag :)


Kommentarer
Postat av: Mjke

Det gäller nog bara att våga tror jag. :P

och om du vill ha etapper så så blir de de automatiskt när man håller upp håret och klipper.



Våga! =)

Blir det tok r det bara gå till frissan sedan och säga att man klippte sig utomlands eller nå och de blev galet. Eller så säger man som det är. Hehe!



Hoppas du får en kanondag!

Kram

2009-08-26 @ 08:02:40
URL: http://mjke.blogg.se/
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

men nu fick vi ju bara veta fyra saker om dig! :P

kul att du också avslöjade lite hihi

2009-08-26 @ 09:31:27
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Matilda

super fin bild på dig :)

2009-08-26 @ 13:00:12
URL: http://mahuldan.blogg.se/
Postat av: Sica

Jaaaa, förstår att det var riktad till dina läsare. Liksom, say something i didnt know. ;) Jag ska också göra den här! mohaha

2009-08-26 @ 19:46:47
URL: http://sicastyle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: