Inte helt hemma

Jag har haft finbesök, ätit flott på en pizzeria och haft en guidad tur genom alla kartonger i lägenheten. Hedersgästen var mamma och hennes arbetskollega. Hon gillade min lägenhet och kommer nog förbi en snabbis på fredag igen. Gardiner ska sättas upp, kartonger ska packas upp, möbler ska flyttas runt. Jag har fortfarande saker att stå i innan jag kan känna mig som hemma. Igår kände jag att det var dags för lite egobilder. Men som sagt så gillar jag inte att stå framför kameran, så jag gjorde en kompromiss helt enkelt :P Bara sådär liksom. Nu ska jag redigera lite bilder innan jag fortsätter med stöket här hemma. Sinnesfrid är precis vad jag behöver. 



Kommentarer
Postat av: Amanda

ahw, vad mysigt!

2008-09-01 @ 19:07:11
URL: http://avo.blogg.se/
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

väldigt tufft foto!



jag hade gärna hjälpt dig med att få iordning allt, tycker att sånt är så kul hihi

2008-09-01 @ 19:24:17
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: