Det är faktiskt sant

Nu har jag blivit utmanad av både Lillefot och Sofie, så jag tar väl mig i kragen och antar utmaningen :P Här har ni 7 sanningar om mig själv.

1. Jag tycker det är skitkul att jävlas med andra, speciellt med mina vänner.
2. Jag tycker det är mindre kul när dom jävlas tillbaka :P
3. Jag tycker det är väldigt obehagligt att rota bland andras saker, även om det bara gäller toalettskåpet.
4. Jag måste alltid ha dörren stängd när jag ska sova för att inga monster ska kunna komma in.  
5. Jag visar alltid upp ett leende, oavsett mitt riktiga humör.
6. Jag är helt värdelös på att ljuga.
7. Snart är jag min egen chef.


Jag utmanar alla som känner att dom vågar dela med sig utav några sanningar. Hojta till om du gjort listan så jag kan gå in och snoka lite ;) Snart blir det premiärvisning från plåtningen i lördags, håll utkik :)



Kommentarer
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

den här utmaningen är kul :)

2008-09-15 @ 12:08:12
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: