Svar på tal

Här kommer svaren från era frågor, have fun!

Är du professionell fotograf?
 

Jag gör alltid mitt bästa på mina jobb och bemöter kunderna på ett trevligt och snyggt sätt. Det tycker jag är att arbeta på ett professionellt sätt. Sen är jag "ny" i branchen så jag har bara börjat min resa uppåt :)


Har du egen studio?

Nej jag har ännu ingen egen studio, men det kommer ;) Men utomhus har du den bästa belysningen, där trivs jag!

Om du inte fotograferade, vad skulle du helst jobba med då?

Ja, jag studerar ju på mittuniversitetet inom information och pr. Reklam tycker jag är jäkligt kul så en PR byrå vore inte helt fel. Men det är plan B ;)


Mellannamn?

Katarina


Vad fotar du helst, människor, djur eller natur?

Jag har alltid haft en förkärlek till macrofotografering. Om det så är på blommor, växter, djur, ögon eller liknande har mindre betydelse. Jag vill komma nära. Fånga det där som man egentligen inte ser.


Största dagen i ditt liv?

Oj, svårt. Jag tror inte jag har haft den än, men dagen jag tog körkortet ligger varmt om hjärtat och även när jag fotade mitt första bröllop. Det var en riktigt härlig upplevelse!


Favorit stad?

Jag har inte upptäckt alla än så vet inte :) Sundsvall är dock en riktigt mysig stad, men det finns det många som är. Ystad var inte helt fel det heller. Västerås kommer alltid finnas nära då jag har hela min uppväxt där i krokarna. Jag är i alla fall ingen storstadsmänniska.


Favorit mat?

Tacos, helst i mängder och varje dag. Det kan jag äta hur mycket som helst utav.


Favorit färg?

Alla nyanser utav blått.


häftigt=) är du utbildad eller?

Om du menar om jag är utbildad som fotograf så nej, jag har mediaproduktion A och B i bagaget från gymnasiet där jag bland annat fick lära mig grunderna i studiofotografering och förstå vad alla begrepp betyder. Men i övrigt är jag självlärd. Utbildad är jag om två år, fast inom helt fel område :P


Okej! Då vill jag gärna veta vad som egentligen fick dig till att göra det där som du ska göra idag! Hur länge har du funderat på det? Va va va

Jag var alltså och tog hål i båda öronen idag, mitt syfte är att töja ut hålen och sätta i lite snygga smycken. Anledningen till det är att jag vill ha en förändring helt enkelt. Jag tycker det är snyggt och det är min stil. Jag behöver tänka på mig själv och vad jag vill göra och verkligen göra det. Hur länge jag funderade på det? Ja, tankarna har väl funnits till och från men jag bestämde mig i tisdags, bokade tid igår och idag blev det alltså gjort. Först skulle det bara bli ett öra, men väl där så beslöt jag för att ta båda direkt. Jag är som sagt lite impulsiv, men varför vänta på morgondagen? Här får ni resultatet :) Detta är bara början!


Ojoj. Hoppas man får ställa flera frågor för jag blev så nyfiken ;) Hittade precis hit till din blogg och sjukt fina bilder tar du :) Jag är verkligen imponerad. Så till frågorna.. Vad har du för kamera? och jag läste något om att du bor i Sundsvall. GÖr du det? Ha en trevlig dag!
Tack så mycket, välkommen hit och hoppas du stannar :D Jag har två kameror, en liten canon eos 350D som jag köpte för ett och ett halvt år sedan och är numera min "back up" kamera som följer med i princip överallt. Sen har jag min älskling. En canon eos 5D som jag köpte i somras och som jag har vid fotojobb eller när jag går ut på fotopromenader. Den släpper jag aldrig ifrån mig! Ibland går jag runt med båda två :D Ja, jag bor i Sundsvall sen ett år tillbaka och blir kvar här i minst två år till :)

Hoppas ni är nöjda med svaren och fått reda på det ni vill :) Nu ska jag packa, biljetten är bokad! Imorgon får jag träffa bästa vännen igen :D



Kommentarer
Postat av: MARRUE

intressant :)

2008-10-30 @ 21:15:55
URL: http://marrue.blogg.se/
Postat av: kaka

naaaajs

Ses imorn söto.

Tänk inte för mycket nu.

Puss

2008-10-30 @ 22:31:58
URL: http://kookies.blogg.se/
Postat av: Amanda

Tack gumman! Älskar dig! <3



Höhö, vem hade rätt om uttöjningarna? :D

2008-10-31 @ 12:13:49
URL: http://avo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: