godmorning sunshine

Efter tre timmar sömn kan jag knappast påstå att jag är pigg. Men så går det. Jag börjar dagen med att länsa kontot för räkningar. Det känns ju sådär. Sen har jag bestämt mig för att jag ska köpa ett par skor som jag har suktat efter länge, en klippning ska jag också hinna med idag. Men först ska jag sitta i skolan till tre och lyssna på några kloka ord från en gästföreläsare. Det kan bli kul. Vi har i alla fall tur med vädret idag. Bara för att jag inte har någon vettig bild att visa så blir det en random bild. Lite oplanerat sådär.



Foto: Jag



Kommentarer
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

åh så vacker bild!



fy för att sova så lite

2008-10-27 @ 10:21:06
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

haha ja men det är det här också :P det är resten av veckan som ska bli dålig

2008-10-27 @ 14:42:44
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: