Fredag kväll

Imorse fick jag känslan av att bara ligga kvar i sängen hela dagen. Jag hade inget att gå upp till och motivationen att städa är sådär, diskhögen skrattar åt mig, kläderna ligger lite varsom i lägenheten och själv sitter jag i myskläder, otvättat hår och osminkad. Nu ska jag gå och köpa lite onyttigheter inför ikväll som kommer spenderas i soffan med csi. mer spännande än så blir det nog inte. Ska redigera lite bröllopsbilder senare och kanske dyker det upp någon mer bild från plåtningen igår också. :)


Kommentarer
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

åh jag vill äta onyttigheter! magen skriker efter det, har blivit sjukt sockerberoende. men nu får det vara ett slut på det!

2008-10-10 @ 16:51:49
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: