Endast katten är vaken

Sömnbrist är ett ord som förekommer ofta hos mig nuförtiden. Jag har en ovana att tänka på tok för mycket när mörkret faller utanför. Men det är endast vid dessa tider som jag faktiskt gillar att vara själv. Sittandes med en kopp té och bara lyssna på underbar musik och låta tankarna flöda vart dom vill. Vad har jag kommit fram till? Min tredje tatuering blir ett annat motiv än var jag tänkte först. Lite mer symboliskt och lite mer jag. Att mina pengar tog slut snabbare än vad jag räknat med denna månad. Att hur mycket jag än vill så kan man inte vrida tillbaka klockan. Att jag vill pierca mig. Att känslor gör ont. Att Sundsvall kanske inte alltid kommer vara mitt hem. Att jag blev väldigt sugen på en till kopp té men att jag nog istället borde krypa ner under täcket. För vid den här tiden är nog endast katten vaken.


Foto: Jag


Kommentarer
Postat av: Siss

Har du alltså tänkt klart för hela året nu?



;)

2008-10-29 @ 09:59:13
URL: http://sicastyle.blogg.se/
Postat av: S o f i e

det där var väl inte värst sent om man är ledig dagen efter ;)



haha jaa d har du rätt i :P. men jag måste ju veta när jag e tvungen o åka för o vara framme då också liksom :O.

2008-10-29 @ 11:31:22
URL: http://pictureperfect.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: