The day after the day

Ja, efter lite strul med resan (som vanligt) så kom jag fram till Västerås en och en halv timme senare än beräknat. Jag börjar ärligt tro att SJ vill mig något ont. Men väl framme möttes jag i dörren av glada tjejer och finaste bästises :D Det blev en snabb dusch och sen lite smink på det så var man med i leken igen. Efter riktigt god mat, lite uppdatering om vad som hänt sen sist och härlig stämning i överlag blev det krogen och blue moon bar. Där träffade jag på suragänget! Härliga gänget! Det var evigheter sen sist men kändes som om det var igår man umgicks med dom varje dag :) Vi dansade loss, drack och bara mådde bra. En riktigt jävla lyckad kväll med andra ord, tack bästises och alla som var med! Lite random bilder följer nedan. Ikväll är det igång igen!

 
Bild 1. Bästa vännen och jag. Bild 2. Kookie rockar!

  
Bild 1. Härliga suragänget, en del av dom :) Bild 2. siss och Kookie på dansgolvet!

Fler bilder finns men det besparar jag bloggen ifrån, facebook däremot kommer drabbas hårt :P Nu är jag hungrig!
På återseende!





Kommentarer
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

kul med en lyckad kväll! =)

2008-11-01 @ 15:47:01
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Ptv

Hej!



Nu har vi på ptv-bloggen utforskat Sundsvall! Vi hitta en riktigt dirty sak! Kolla in!



www.metrobloggen.se/ptv

2008-11-01 @ 20:04:29
URL: http://www.metrobloggen.se/ptv
Postat av: chuu/BELSAM

:D ÅSM

2008-11-02 @ 02:12:26
URL: http://biscuitofjoy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: