Kvalitetstid med familjen

Jag har inte bara festat i helgen, som det kan tyckas. Jag har även hunnit med att tillbringa lite tid med familjen också. Jag och Jessica åkte till pappa i lördags på en fika, lillan ska alltid sitta med i sin korg :P  På söndagen åkte vi till farmor innan Jessica åkte hem. Det är alltid lika trevligt att prata om allt och inget. Uppdateras lite om vad som händer där hemma. Nu är jag hemma igen och måste sätta igång med en storstädning. Det är ingen vacker syn när man kliver innanför dörren. Projekt storstädning har börjat!


Foto: Jag
På bild: Pappa, farmor och katten lillan :)





Kommentarer
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

alltid trevligt att få träffa familjen, jag saknar min!

lycka till med städningen =)

2008-11-03 @ 21:05:00
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: