tyst i alla husen

Nu har jag landat i min lägenhet igen. Det är tyst överallt, det enda jag hör är mina egna tangent tryckningar och det besvärliga surrandet från datorn. Jag och Emanuel hade det väldigt trevligt ute på stan och vi kom hit en sväng för att vila lite innan jag skulle jobba. Det var så mysigt att slumra till i hans famn utan en tanke på att släcka lampan eller ta undan alla kläder som låg på sängen. Ungefär en 20 minuters powernap blev det och sedan traskade vi åter igen ner på stan. Emanuel åkte hem och jag klev in på ett fullsatt oscars. Fick även chans att hejja på Saga som hastigast när hon stod vid black jack bordet och såg upptagen ut ;). Självklart tog jag en bild på henne men eftersom jag jobbar slaviskt åt efterfesten så får ni kika in henne där. Av den korta stunden att döma så är hon en otroligt glad och härlig tjej. :)


foto: Jag


Så vill ni se mina bilder ifrån kvällens bravader så klicka er in på efterfestens hemsida och registrera er. Är ni inte redan medlemmar så skriv in koden EF385 så får ni lite förmåner utav mig :) Jag bjuder på en bild av stadshuset istället och ja, jag är fullt medveten om att bilden lutar, kraftigt. Men orkar jag ändra på det klockan 3 på natten? Tveksamt.


 


Kommentarer
Postat av: Erik Keding

Såna där powernaps när man är med sin älskade och bara kramas och somnar gott är bland det bästa som finns!

Jag ska spana på dina bilder :)

2008-05-11 @ 11:37:31
URL: http://theartist.blogg.se/
Postat av: Erik Keding

Svar: TACK för kommentaren om tavlan! Glad jag blev!

Antar att du har tatueringar då? Får man frågar var och vad i så fall?

2008-05-11 @ 12:57:03
URL: http://theartist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: