nya kategorier

Jag kan väl erkänna att jag inte riktigt har städat så pass mycket som jag sa att jag skulle göra. Men kvällen är ung! Jag har inga planer på att springa på krogen ikväll så det kommer nog finnas många luckor av tristess där jag kommer gå och plocka ett och annat här och där under kvällens gång. Jag har suttit och redigerat lite bilder och skapat nya kategorier här på bloggen också. De nya är:  

  • Foton - allmänt
  • Foton - djur
  • Foton - insekter
  • Foton - växter
  • Foton - natur

Än har jag inte flyttat alla inlägg där dom ska höra hemma. Men jag har kommit en bra bit på vägen i alla fall :) Det är lite komiskt att när jag startade denna blogg så hade jag en enda kategori: Allmänt Nu har jag 24 stycken!



Kommentarer
Postat av: Maria

vad fint det blev :)

nu ska jag kika på bilder

2008-05-16 @ 19:18:06
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Eva

haha

Bloggen har en förmåga att växa. ;o))

Hoppas du får en fin dag.

/Eva

2008-05-17 @ 09:41:20
URL: http://blixman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: