kändis i vimlet

Nej, jag har inte precis klivit upp. Nog för att det blev sent igår och jag var inte i säng förrän halv 3. Men ändå så vaknade jag vid 10 och var tvungen att gå upp. Bilderna från igår ville inte laddas upp ordentligt på hemsidan så det fick jag fixa idag. Så nu ligger vimmelbilderna från utelivet på efterfesten.com om någon vill se. Är ni inte redan medlemmar så skriv in koden EF385 så får du lite förmåner av mig och passa på nu, för detta var som jag sa igår, min sista natt som vimmelfotograf. Det var en riktigt kul kväll, jag träffade på min projektledare och även tre andra projektledare från Communicare. Projektet har gjort oss till en stor familj så det var kul att dom var där! Även en klasskamrat stötte jag på. Inne på storgatans bar och kök upptäckte jag att dom visade upp mina bilder på tv-monitorer som satt uppe på väggen. Så jag syns både på internet och i tv nu ;) Dessutom var det en tjej som jag pratade med som frågade: "Visst är det du som är Missjeni?"  Jag blev något paff och förvånad. Men samtidigt var det kul att hon kände igen mig :) På ett sätt kommer jag sakna att vara vimmelfotograf. Men i sommar har jag som sagt andra planer och det blir nog många plåtningar också! Den första har jag redan imorgon! Jag tror att både jag och modellen ser fram emot ett riktigt bra samarbete! :)


foto: Jag


Kommentarer
Postat av: Erika

Jamen precis. Men det är helt underbara bilder! Har du hållt på med foto länge? :)

2008-05-25 @ 15:12:40
URL: http://laerika.blogg.se/
Postat av: Erik Keding

Ska du sluta som vimmelfotograf? Det va som sjutton!



Fin bild :) Ska spana in dom på sidan också!

2008-05-25 @ 15:22:38
URL: http://theartist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: