gå och lägg dig

Gud så kul och glad jag blev över att se så många som höll en tumme eller två åt mig idag och jisses vilken dag. Den gick rekordsnabbt och jag hann inte ens blinka förrän vi var på banketten. Blondinbella togs upp, bloggvärlden togs upp. Mer om detta imorgon när jag känner att jag orkar med det. Just nu vill jag bara lägga mig i min 140 säng och drömma fina drömmar. Jag fick  några ord med engelska fotografen, dock inte så många jag hade hoppats på. Men jag fick dom. Förutom några små dispyter så har det varit en klockren dag! Imorgon står nästa fotograf på tur. Så snälla. Håll tummarna åt mig imorgon också! Ni är bäst! Ni förtjänar bilder ifrån kvällen men dom kommer snart. Inte inatt men kanske imorgon. Under tiden får ni nöja er med mig. En gammal bild. Men ändå ny, Nu ska jag ringa Emanuel som jobbar natt och tala om för honom hur bra han är. Om han nu inte har fullt upp vill säga. Godnatt!



foto: Jag


Kommentarer
Postat av: Daniela

såklart vi håller tummarna för dig tjejen, Kommer nog gå lika bra imon som idag ska du se :)

kram.

2008-05-23 @ 02:03:43
URL: http://neliz.se
Postat av: Annika

Jag önskar att jag hade femtioelvatusen tummar för då hade jag kunnat hålla allihop för dig. Nu håller jag stenhårt de två jag har.. men jag kan hålla tårna också, bara för säkerhets skull.

2008-05-23 @ 04:10:28
URL: http://aes25.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: