a touch of summer

Tror ni mig om jag säger att jag är helt förstörd idag? Nej, det borde ni inte göra heller. Fast är jag förstörd, men inte bakfull. Jag tog det relativt lugnt igår. Mamma är nog stolt över mig. Men det är halsen som klappat igen totalt. As I said before. Jag har haft lite halsont när jag vaknat i några dagar nu och tippade på att den skulle börja strejka igår kväll. Men det blev en riktigt kul kväll i alla fall. Efter nomineringar, underbar mat (åh, all denna mat) dragkamp, bildspel, hockeyfylla och uppträdande så begav sig de allra flesta ut på krogen. Ja, jag hängde på och klev in på Oscars för första gången, som gäst. Sen dansades det hela tiden och dansade man inte så köade man till toan eller tog frisk luft. Jäklar vad folk det var där. Min storlek gör det inte hela så mycket bättre då jag knappt syns i folkmassan. Jag har ett blåmärke på ena armen, en avbruten nagel, en sträckt lårmuskel och en hes röst. Sexigt värre! Det kändes lite som om vi firade midsommar igår. Så trevligt hade vi! Zeema, min vapendragare, åkte tidigare då hon skulle upp tidigt idag och bege sig mot Gotland. Då blev det så klart att vi inte kommer ses på ett tag. Jag kommer sakna dig tjejen!

a touch of summer

foto: Jag

Ja, bilder kommer självklart komma upp. Men inte nu, jag hade Emanuels lillkamera och han har usb-sladden hemma hos sig så ni får hållas några timmar till. Men dom kommer upp idag i alla fall och det vill ni inte missa! ;)


Kommentarer
Postat av: Maria

haha att man ska få så ont av en krogrunda, krya på dig sötnos!

2008-05-31 @ 12:13:26
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: linnea

fin! :D

2008-05-31 @ 12:29:12
URL: http://linnealindblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: