Mixed SM

Emanuel  spelar den här helgen den sista curling tävlingen för säsången så jag sitter med uppdaterad sida och håller koll på dom :) Mixed sm är det som pågår och det betyder att det är två killar och två tjejer i ett lag. Den som vinner där får spela Mixed EM i december (om jag inte minns fel) Så håll tummarna! Dom har vunnit en och förlorat en så jag hoppas på en vinst efter den som dom spelar i detta nu.

Annars sitter jag fortfarande i skolan och min helg har inte riktigt börjat än. Det är inte en käft här förutom min grupp och två till. Vilket är väldigt skönt för då kan vi köra lite fredagsmys med musik på hög nivå :) Jag har några bilder som jag tagit idag som kommer komma upp senare. Det har varit ett riktigt härligt väder så kameran har varit framme både två och sju gånger. Så håll utkik här lite senare :)


Kommentarer
Postat av: Maria

Åh hoppas på vinst då! :)

Yay bilder är alltid skoj

2008-03-28 @ 14:44:43
URL: http://fashionstars.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: