Min dag i Ö-vik

Ja, ett litet kollage som symboliserar gårdagen i Ö-vik tillsammans med Linn och curling SM finalen. Behövs väl inte säga så mycket mer än att jag blev något smått förvånad över den gigantiska hoppbacken som låg mitt i smeten (trafiken). Dessa ö-viks bor alltså ;) 

image601
foto: Jag


Nu är det bäst att jag försöker packa det sista inför imorgon och sedan gå och sova. Upp tidigt med tuppen ska jag och redovisa min designuppgift. Känns väl lite sådär motiverande. Sen hem och stresspacka det sista, ska bli intressant att se hur mycket jag kan mosa ner i väskan.  Hade en intervju tidigare ikväll också, alltså jag var den som intervjuade en annan person för en uppgift i skolan. Rätt så kul var det också. Nej, nu ska jag stänga ner här och gå och ringa Emanuel för att säga godnatt :) Det bästa samtalet man kan ha, mys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: