Godmorgon

Sitter och gäspar titt som tätt och kollar på klockan samtidigt. Helst skulle jag vilja sova lite till, men vem vill inte det? Idag är det en väldigt lång dag också, kommer nog inte vara hemma förrän vid 5 tror jag. Idag åker Emanuel till Ö-vik för att spela SM i en vecka. Självklart hade jag velat åkt dit och kollat själv men skolans schema gör det lite knapert för mig, får se om jag kan i alla fall åka upp en dag och hejja på dom. Det är då jag är den stoltaste flickvännen i världen, när jag ser Emanuel spela curling :) Vad ska du göra idag?

image561
foto: Jag



Kommentarer
Postat av: Sica

Jag använder dom, ibland! :P Du har ju redan massa, du borde ge mig istället. Så det så. Hälsa lycka till, till dom där curling-grabbarna från mig!

2008-03-11 @ 08:36:45
URL: http://sicastyle.blogg.se
Postat av: Maria

hihi såklart att du är!

jag måste också till skolan idag men det blir nog bara en två timmar ungefär

2008-03-11 @ 11:55:35
URL: http://fashionstars.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: