All I can say

Vart ska jag börja? Jag har haft en riktigt härlig påsk. Träffat alla i familjen som jag kunnat och hunnit med att träffa lite vänner också. Dock finns det några som jag väldigt gärna skulle velat träffa men som inte hanns med, Marie och Johannes till exempel. Men oroa er inte, jag är tillbaka om tre veckor igen :D Sen har jag även hunnit med att finna en ny vän. Ingen mindre än Maria passade på att möta upp mig och Emanuel i Stockholm och umgås lite. En liten shoppingrunda och mat på det. Ja, två blonda tjejer med varsin kamera och ett stort shoppingbegär + en kille. Gissa om vi hade kul ;) Bilder kommer upp i nästa inlägg. Ja det krävs ju faktiskt ett helt inlägg för att beskriva, visa och försöka ta med er in i den här knäppa, roliga och klockrena dagen! :D

Men nu har jag lite annat att ta igen. Ja ni ser ju nedan vad för nått ;)

image613

Återkommer inom kort :P


Kommentarer
Postat av: Maria

hahaha ha så kul med bloggkoll! :P

jaa de var ju bäddat för succé! hihi

2008-03-25 @ 21:08:27
URL: http://fashionstars.blogg.se
Postat av: Anonym

haha shit :D

2008-03-25 @ 21:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: